reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roman Ozorák

Roman Ozorák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som milovník hôr, vášnivý turista a popritom amatérsky fotograf. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Monkovou dolinou za kamzíkmi

Roman Ozorák

Monkovou dolinou za kamzíkmi

Uuuuf, to bola cesta. Až doteraz som netušil, akými cestami necestami nás povozí autobus, kým sa dostaneme z Popradu do Ždiaru - Strednice. Pred tromi týždňami sme si mysleli, že tá odbočka v Ždiari a následné stúpanie až ku vleku, bola vodičova iniciatíva, no dnes sme pochopili, že je to oficiálna zastávka. Skôr by sa patrilo napísať, že som pochopil, lebo pokiaľ ja som sa snažil silou vôle udržať autobus na ceste, priateľka vedľa mňa pokojne driemala. Našťastie, na konečnej v poriadku vystupujeme a túra za kamzíkmi sa môže začať.

  • 22. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 752x
  • 18
Zimný Choč

Roman Ozorák

Zimný Choč

Slnkom zaliaty vrchol Veľkého Choču, výborná dohľadnosť na okolité pohoria, v doline prevalujúca sa nízka oblačnosť a rozprávkovo zasnežené stromy. Čo viac si želať od zimnej turistiky. Ale to všetko bolo až neskôr...

  • 12. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 243x
  • 44
reklama
SkryťZatvoriť reklamu